joi, 21 octombrie 2010

Adina Barbu: "Sunt dispusă să merg la medic să demonstrez că nu am nici o naştere la activ"

Despre Adina Barbu, bruneta care a innebunit Romania cu sanii ei, ies la iveală lucruri inedite. Braşoveanca recunoaşte o parte dintre afirmaţiile lui Bebe, cel care a spus că a avut o relaţie de cinci ani cu Adina, dar neagă existenţa unui eventual copil.

O cheama Adina Vasilica Ciuciu


"Noua Nicoleta Luciu" a recunoscut miercuri seară la emisiunea "Un show Păcătos" că se numeşte de fapt Adina Vasilica Ciuciu şi nu Barbu. "Mi-a plăcut mie cum sună numele de Barbu. Nu puteam să devin cunoscută cu numele Ciuciu", a spus sexoasa Adina.

Despre Bebe, cel care a spus că a fost timp de cinci ani cu Adina, frumoasa brunetă a declarat: "Am avut o relaţie de trei ani cu el. Şi are şi fotografii cu mine. Din păcate, legătura mea cu el nu a fost una foarte frumoasă. Am fost foarte traumatizată, mai ales că a fost foarte violent cu mine. Însă ceea ce m-a deranjat cel mai mult este acuzaţia că aş avea un copil".

Pentru a fi convingătoare, Adina (foto) a adăugat: "Sunt dispusă să merg la orice medic ginecolog care să constate că nu am avut nici un avort şi nici o naştere până la vârsta asta".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu