vineri, 11 noiembrie 2011

Un bărbat de 44 de ani nu a mai suportat singurătatea şi şi-a scos intestinele!

Un bărbat care trăia singur de mai bine de 16 ani şi-a tăiat intestinele! Vecinii spun că ar avea probleme psihice.
matze
Un bărbat din localitatea ieşeană Brăeşti şi-a tăiat abdomenul deoarece suferea de singurătate, iar acum a ajuns la spital, unde este sub atenta supraveghere a medicilor. Vecinii au intrat peste el în casă, unde l-au găsit zăcând într-o baltă de sânge în timp ce îşi băga un cuţit de bucătărie în abdomen.
“De doua zile ne tot uitam acolo, la el, sa vedem ce face, dar nu iesise deloc pe afara. M-am dus cu inca un vecin sa vedem ce face. Era inchis pe dinauntru, asa ca am spart un gemulet de la usa ca sa putem intra. Era acolo, in pat, cu cutitul in mana si patul era tot plin de sange. M-am speriat si am strigat aici, la vecina din fata, sa sune la salvare. Tremura asa, nu ne puteam intelege cu el. El este bolnav cu capul, dar niciodata nu a facut probleme, scandal, era asa, in lumea lui. Nici nu stiu daca scapa, ca a pierdut o gramada de sange”, a spus Sandel Tomescu, cel care l-a gasit pe barbat, pentru bzi.ro.
Vecinii spun că bărbatul era singur de mai bine de 16 ani şi ei erau cei care îl ajutau să supravieţuiască.
“Statea singur! Tanti Maria, o vecina de pe aici, se mai ducea de mai dadea mancare la pasari, la animale. Ii mai duceam si eu de mancare, ce mai aveam, ca stiam ca e singur si ca nu are cine sa-i faca. El era asa linistit, era bolnav cu capul, mai avea crize, dar nu era violent sa tipe, sa urle sau mai stiu eu”, a spus Ramona Aximoaie, cea care a sunat la 112.
“Of, Doamne! Eu mereu vin de am grija de animale, dau mancare la gaini, mai aduc apa, mai matur pe aici prin curte. Acum vreo doua zile chiar le-am zis la baietii astia care stau aici sa se mai uite la el, acolo, sa vada daca mai iese pe afara, ca parca presimteam eu ceva. Si azi sa aud ca au spart geamu’ si ca l-au gasit in pat plin de sange, ca s-a taiat la burta! Nu-mi venea sa cred!”, a spus Maria Lita, o altă vecină de-a sinucigaşului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu