miercuri, 21 decembrie 2011

Radu Vâlcan are preferinţe bizare în materie de sex! “Aş vrea să fiu la un concert, cu multă lume în jur, să opresc timpul în loc şi să o fac acolo, de faţă cu toată lumea!”

Radu Vâlcan trăieşte o poveste frumoasă de dragoste alături de Adela Popescu. Idila lor a pronit cu greu, dar acum, cei doi par că sunt făcuţi unul pentru celălalt.
Într-un interviu acordat celor de la Playboy, Radu a vorbit despre viaţa sa de cuplu, despre sex, dar şi ce planuri de viitor are. În materie de sex, Radu a dezvăluit că are preferinţe bizare şi este dispus să încerce lucruri extreme. “Aş vrea să fac sex într-o maşină de curse care să ruleze la viteză maximă. Sau aş vrea să fiu pe stradă, la un concert, unde să fie foarte multă lume şi să opresc timpul în loc, pentru o partidă de sex, ca şi cum ai da pauză ăe telecomandă. Aşa, de faţă cu toată lumea…”, a mărturisit Radu Vâlcan.
Drumul către inima Adelei a fost extrem de dificil. Radu a povesti că a curtat-o indirect timp de o lună, până când a primit un semn din partea Adelei. “A fost greu. A fost o perioadă când nu îmi răspundea deloc la mesaje. Eu foloseam ca pretext faptul că participa la Dansez pentru tine şi îi dădeam SMS-uri de încurajare. Mi-a plăcut la nebunie că nu îmi răspundea. Într-o seară, târziu, când abia mă ţineam pe picioare de răceală mi-a dat un mesaj. Era primul semnal că pot să fac ceva. Apoi am început să vorbim câte 4-5 ore pe noapte la telefon. Prima întâlnire am avut-o la Ruse, pentru că acolo am considerat că avem intimitatea necesară. La început nimeni nu a crezut că suntem împreună”, a dezvăluit Radu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu