joi, 23 august 2012

Rușii au sosit!

M-am mutat la Nha Trang definitiv din SUA de peste opt ani în urmă și după perioada de ajustare, care de obicei mi-a găsit petrec serile mele în trimestrul turistic. Mai târziu, m-am căsătorit și a construit o casa confortabila si a inceput sa petrec serile mele de acasa.

Când am venit prima dată la Nha Trang, semnele de afaceri au fost toate în vietnameză și engleză și majoritatea turiștilor au fost îndeplinite o din Europa de Vest sau Australia, cu o brumă mic de americani și canadieni. (Cu toate că suntem în mod regulat informați că cel mai mare număr de turiști străini provin din SUA, cele mai multe dintre ele au fost Viet Kieu.)

Cu toate acestea, în Nha Trang, europenii sunt în prezent cea mai mare parte din Rusia sau fostele țări sovietice. Nu am nici o idee real ceea ce a adus vorba pentru că am foarte rar veni peste orice care poate vorbi limba engleză. Până de curând, m-am gândit "dosvedanya" a fost "Bună ziua", când, de fapt, e "la revedere." Eu am învățat în cele din urmă "hello", dar l-am uitat deja. Prin urmare, am fost în imposibilitatea de a obține orice informație de la gura cailor! Am încercat pentru a începe o conversație cu mai multe, dar acestea pur și simplu nu sunt foarte receptivi și, desigur, mă aștept vorbească limba engleză în timp ce ei, se simt în mod evident că ar fi oportun în cazul în care am vorbit Rusă. Un nefericit stand-off!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu