miercuri, 19 decembrie 2012

Barbatii iau de cumpărături de vacanță la marginea: Reuters / Ipsos

Pentru mulți bărbați, e totul sau nimic pentru timpul de cumpărături de vacanță. Fie le-au făcut deja toate lor de cumpărături, sau le-au finalizat nici unul din ea, arata un Reuters / Ipsos sondaj.

Optsprezece la sută din totalul respondenților la sondaj au declarat ca au avut niciunul dintre cumpărături vacanta lor făcut, neschimbat de la un sondaj de săptămâna precedentă. Dar oamenii au fost mai multe cumpărături Întârziaților - cu 20,6 la sută față de 15,6 la sută dintre femei spun încă nu au cumpărat cadouri.

În același timp, bărbații au fost, de asemenea, mai multe sanse decat femeile sa spun ca au avut toate finit lor de cumpărături de vacanță - 29,5 la sută față de 25.60 la sută pentru femei.

"Barbatii au tendinta de a pastra lista lor mai mici și concis, ca soții a avut deja grijă de majoritatea de cadouri", a declarat Jharonne Martis, director de cercetare de consum pentru Thomson Reuters.

"În fiecare an, pe week-end super sâmbătă înainte de Crăciun, am văzut oameni lovit mall-uri, la cumpărături ultimul minut, și cerând alte femei în jurul lor ceea ce ei cred a ceea ce ei cumpără", a spus Martis.

Puțin peste jumătate dintre cumpărători, 52 la suta, a declarat că intenționează să-și petreacă aceeași acest an, ca și anul trecut. Saisprezece la suta au spus ca ar cheltui mai mult si 21 la suta au spus ca ar cheltui mai puțin.

În timp ce 41 la suta dintre cumpărători au declarat ca vor sa cumpere cadouri de la un mix de magazine, frugalitate exclus atunci când a venit vorba de selectarea unei singure categorii de vânzare cu amănuntul.

Discounterii ieșit pe partea de sus, cu 32 la suta dintre respondenti spun ca intentioneaza sa faca cele mai multe dintre cumpărături lor la magazine de top cum ar fi Wal-Mart Stores Inc și Target Corp

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu