miercuri, 3 noiembrie 2010

Diana Dumitrescu: “Aş renunţa la actorie pentru un copil!”

Căsătorită cu Ducu Ion, producător executiv al telenovelelor de la Acasă TV, Diana Dumitrescu susţine că viaţa de familie este mai importantă pentru ea decât cariera. Chiar dacă în urmă cu puţin timp declara că nu ar renunţa la job pentru bărbatul de lângă ea , frumoasa blondă spune că ar renunţa la carieră dacă ar deveni mamă.
“Actriţa Diana Dumitrescu nu este mai importantă ca persoana Diana Dumitrescu. Viaţa mea personală este pe locul I, căsnicia mea este pe locul I, familia mea este pe locul I, după care cariera. Acum un an de zile nu stăteau lucrurile aşa, dar s-au schimbat.(…) Copii încă nu stim, nu ne-am hotărât, când o vrea Dumnezeu. Acum vrem să profităm de viaţa de tineri căsătoriţi, să ne cunoaştem mai bine şi să punem baza casniciei pentru când o să avem un copil”, a spus Diana pentru agentiadepresămondenă.ro, precizând că ar lua în calcul posibilitatea de a renunţa la carieră dacă ar deveni mamă.
“În principiu, pentru copil aş renunţa la actorie, dar dacă mi s-ar oferi un rol, în continuare, în situaţia în care sunt, nu aş spune nu. Ipotetic vorbind, aş face treaba asta, dar nu ştiu acum, depinde de sarcină, dacă îmi este mie bine, dacă mă simt confortabil, depinde de multe lucruri”, a spus Diana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu