miercuri, 24 noiembrie 2010

Mândruţă şi-a făcut terasă ca să nu-şi „afume” copiii

Lucian Mândruţă, realizatorul emisiunii “Nimic important” de la Antena 2 este fericitul proprietar al unei vile din Pipera, a cărei valoare a oscilat între 100.000 de euro şi 500.000 de euro, în prezent întorcându-se… la cea iniţială!
“Când am ales eu zona Pipera, era pământul făgăduinţei. În 2002 nu era nici traficul din ziua de azi (…), în jur era câmp, Becali încă nu era celebru, praful nu se ridicase la doi kilometri în atmosferă”, a povestit realizatorul pentru site-ul imopedia.ro. Acum opt ani, Mândruţă şi-a “tras ” vilă în ceea ce azi poate fi numit “raiul bogătaşilor”, după ce şi-a vândut apartamentul în care locuia. Pentru a achita diferenţa, a făcut un credit bancar la care plăteşte şi acum rată lunară de 400 de euro. La doar trei ani de la achiziţie, valoarea imobilului a explodat.
“A devenit un miraj în 2005-2007, când casa asta era jumătate de milion (n.red. de euro) pe piaţa aia super umflată. Evident, acum s-a prăbuşit şi s-a întors la valoarea ei de vreo 100.000, cu cât am luat-o şi noi”. Ca să se alinieze fiţelor din vecinătate, atunci când s-a apucat de fumat, realizatorul de la Antena 2 şi-a mărit şi locuinţa cu o terasă! “Am avut nevoie de un loc unde să mă refugiez de copii, să nu îi afum. Între timp m-am lăsat de fumat, dar am rămas cu terasa”, a mai spus el pentru imopedia.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu