marți, 9 noiembrie 2010

Monica Columbeanu nu se gândeşte încă la divorţ

Monica Columbeanu suferă din dragoste. Se pare că nu l-a iertat pe Iri şi l-a tratat cu răceală atunci când a venit s-o aştepte la aeroport. Cu toate acestea nu este hotărâtă să divorţeze.
Am avut parte de o primire din partea lui Irinel pe care eu o apreciez. În general fac ceea ce simt. M-am bucurat că a venit să mă aştepte la aeroport, dar doar atât. Nu pot să treac aşa uşor peste ceva care te răneşte. Mi-e foarte greu. Eu şi Irina, ne simţim foarte bine în Statele Unite. Nu m-am gândit că ar fi mai bine cu Irinel acolo”, a declarat Monica Columbeanu pentru emisiunea Drept la ţintă din această seară.
Potrivit paparazzilor „Drept la ţintă”, Moni şi-a petrecut noaptea de sâmbătă cu o prietenă în apartamentul ei de pe Calea Victoriei, şi nu cu soţul ei la vila din Izvorani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu