luni, 7 martie 2011

← Older posts Reîntâlnire emoţionantă: Şi-au regăsit fiica după 8 ani!

O familie din Capitală şi-a revăzut, zilele trecute, fiica dispărută de acasă în urmă cu mai bine de opt ani. Dacă tatăl credea că micuţa prinţesă a ajuns în Ceruri, mama acesteia nu a contenit să spere că îşi va revedea copila.
Micuţa Cristina Andreea Lupan avea doar patru ani când a ieşit pe stradă, în cartierul Sălaj, din Bucureşti, supărată că nu îşi găseşte tăticul în casă. Copila a rătăcit pe străzi până când nu a mai ştiut drumul înapoi. De atunci au trecut mai bine de opt ani, timp în care părinţii au căutat-o cu ajutorul poliţiei.
Recent, la uşa familiei Magdalena şi Constantin Lupan au bătut doi agenţi, care le-au spus că trebuie să-şi facă testele ADN. În câteva zile, au aflat că rugăciunile lor şi-au primit răspunsul: fiica lor fusese găsită.
“Bucurie mai mare n-am simţit niciodată-n viaţa mea. Dacă nevastă-mea spera să o revadă, eu unul recunosc că, de câteva ori, am dat de pomană pentru ea. Eram convins că nu mai face parte din această lume”, ne-a spus emoţionat tatăl Cristinei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu