luni, 23 iulie 2012

Fiul: tata iranian arestat pentru posturile mele pe Facebook

Cât de mulţi tineri au ajuns în probleme de ceva ce le-am postat pe Facebook? Poate o imagine partid sau un comentariu ofensator compromis şansele lor la un loc de muncă.

Dar un iranian de 25 de ani, spune că activitatea sa de Facebook a condus la reţinerea tatălui său într-o închisoare notoriu de la Teheran. Şi acum el se luptă să găsească o cale să-l elibereze.

"Vreau ca familia mea să mă ierte", a spus Yashar Khameneh. "Dar eu cred ceea ce cred inch"

Un an în urmă, în timp ce studia la un colegiu din Olanda, Khameneh alăturat o pagină de Facebook care a făcut mişto de un top musulman şiit Imam, Ali al-Hadi al-Naqi. Naqi este unul de 12 imami considerate succesorii Profetului Mohammed. Numit "Infallibles", imami sunt protejate prin lege în Iran, de la ridicolul sau chiar comentarii frivole. One poate fi arestat pentru insulte ei.


el pagina de Facebook, numit "Campania de a reaminti Shiaii despre Imam Naqi", dispune de un bărbat îmbrăcat, probabil Naqi, cu o faţă ca a lui Charles Manson, flancat de o cămilă, purtand ochelari de soare şi măgari din "Shrek". Ea arată, de asemenea, o imagine a unui mormânt siit care a fost făcut caca pe de o turmă de porumbei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu