sâmbătă, 3 martie 2012

IMAGINI ÎNGROZITOARE! Nasul i se dezintegrează, nu mai aude şi i s-a amputat un deget! Femeia asta a ajuns un cadavru, după ce a fost desfigurată cu vitriol de fostul amant!

Patricia Lefranc a fost groaznic pedepsită pentru că s-a încurcat cu un bărbat însurat. Culmea, chiar de către amant.
Richard Remes e acuzat de Patricia Lefrac că “a transformat-o într-un monstru”. Biata femeie din Belgia are 48 de ani şi a trecut deja prin 86 de operaţii estetice.
“Sper să conving juraţii că a încercat să mă omoare”, spune belgianca.
Amantul de 57 de ani al Patriciei s-a enervat când aceasta l-a anunţat că nu mai vrea să aibă de-a face cu el, acum doi ani. A aşteptat-o pe stradă şi, ascuns în spatele unei măşti de schi, i-a aruncat acidul sulfuric în faţă, chiar dacă lângă ea se afla fetiţa. Patricia a stat 3 luni în comă.
“Mi-am pierdut vederea la ochiul stâng, nu mai aud cu o ureche, degetul inelar drept mi-a fost amputat. Mai am cel puţin 30 de operaţii de făcut. Nasul mi se dezintegrează şi va fi înlocuit cu o proteză. Va fi ultima şi cea mai grea dintre operaţii”, a explicat femeia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu