sâmbătă, 10 martie 2012

VIDEO Emil Boc a vorbit, pentru prima dată, despre clipul în care apărea dezbrăcat: “Un act penibil şi eşuat. Voi merge în continuare la săli de sport! “

Emil Boc se gândeşte încă dacă îi va da sau nu în judecată pe cei care au difuzat filmuleţul în care apărea gol la sala de sport, dar e hotărât să meargă în continuare la gimnastică.
“Chiar să mă cobor la nivelul acela? Mi s-a părut un act jurnalistic penibil şi eşuat şi nu m-am decis dacă îi acţionez încă în judecată. Este o idee la care reflectez. Mă voi duce în continuare la săli de sport”, a spus Boc, la B1 TV.
Boc consideră că nu a existat o problemă de securitate şi că SPP-ul s-a comportat foarte bine.
“SPP a fost impecabil pe tot parcursul relaţiei. Eu mi-am asumat acest lucru când am decis să merg şi să fiu un om normal. Cine se gândeşte că un nebun în sala de vestiar te filmează. O să mă duc la aceeaşi sală”, a adăugat Emil Boc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu