vineri, 27 ianuarie 2012

Alin Pascal a făcut show în vacanţa petrecută în Austria: “M-a rugat un prieten să-i cânt în teleschi. Am cântat şi într-un club, iar a doua zi a venit patronul să ne caute”

Invitat în emisiunea “Showbiz report” de la Antena 2, Alin Pascal, fiul cântăreţei de muzică populară Matilda Pascal-Cojocăriţa, a povestit despre locurile minunate în care a fost plecat în vacanţă.
Alin Pascal recunoaşte că îi place să meargă în vacanţe, deşi nu prea mai are timp. Întrebat dacă în vacanţă cântă, Alin a răspuns: “De preferat nu, pentru că… Cum să-ţi spun… Chiar şi acuma, în ultima vacanţă… Am fost la schi în Austria, o parte din vacanţă. Şi când stăteam acolo noi frumos pe teleschiul acela de ne urca sus, unul zice ‘Auzi, da’ nu ne cânţi şi nouă ceva, că tot suntem aici cu toţii şi ne simţim bine?’ Şi i-am spus ‘Nu, prietene! Eu te pun pe tine să faci calcule contabile? Lasă-mă, frate, sunt şi eu în vacanţă! Ce vrei să-ţi cânt?’ Le-am cântat ceva acolo, ca să le închid gura”, a mărturisit Alin Pascal.
Mai mult, el s-a distrat şi a cântat cu prietenii săi într-un club din Austria, unde l-a impresionat foarte tare pe patron. “Am cântat şi într-un club într-o noapte. Am fost într-un bar de-ăsta şi… Nu, nu era karaoke… Acolo sunt oamenii mai riguroşi. Adică la 11 trebuie să închidă şi aia e! Pentru noi – că am fost şi mulţi, am fost vreo 30 – nu prea se închidea, că nu avea cum să ne dea afară, înţelegi? Am intrat noi în calculatorul DJ-ului, am dat la o parte, i-am luat microfonul, am început să cântăm, am downloadat muzică românească. A fost seară românească! Complet! A doua zi a venit patronul şi ne căuta pe acolo pe la vilă să mai cântăm. Cum să nu le placă?”, a povestit Alin Pascal la aceeaşi emisiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu