miercuri, 11 ianuarie 2012

Chirurgia estetică a mai făcut o victimă! Alice Iotta, sora Simonei Sensual, s-a ales cu patru găuri în fese

Dorința a avea un posterior bombat și apetisant, a trimis-o pe Alice Iotta, sora Simonei Sensual, pe patul de spital.

Blonda, care urmat în urmă cu câteva luni un tratament estetic de înfrumusețare, constând în multiple intervenții, în special la nivelul posteriorului și al sânilor, s-a ales cu patru găuri în fese.

"Acest tratament de înfrumusețare s-a transformat în cel mai îngrozitor coșmar! Am făcut o intervenție la fese cu mai bine de două luni în urmă, era vorba de o remodelare cu fire de suspensie după așa-zisă 'metoda braziliană', în urma căreia urma să obțin un fund bombat asemenea fetelor de pe plajă Copacabana! Evident, înaintea operației, am discutat îndelung cu medicul și am fost asigurată că nu există nici un fel de risc. În realitate, am trecut prin dureri cumplite, cu toate că doamnă doctor susținea sus și tare că voi resimți doar o ușoară febră musculară pentru o săptămâna, iar în trei săptămâni recuperarea va fi completă. După care, credeam eu, în naivitatea mea, mi-aș fi putut relua programul obișnuit, atât în familie cât și în societate", a declarat Alice pentru bucătărescu.ro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu