luni, 15 octombrie 2012

Bobbi Kristina Brown: "Eu fac mai bine decât am crezut vreodată, aș '

Bobbi Kristina Brown, fiica de 19 ani a regretatului Whitney Houston, a ieșit luni seara pentru petrecerea premiera show-noua realitate și a spus Access Hollywood ea face față cu moartea mamei sale în moduri ea nu credea posibil .

". Fac bine, fac destul de bine ce fac mai bine decât am crezut vreodată ar fi", a declarat ea la Acces petrecere premiera pentru A & E, "The Houstons: pe cont propriu", în New York City. "Categoric mai bine decât am crezut ca ar fi."

Joaca-l ACUM: Bobbi Kristina bombă despre logodna - Uită-te mai intai la Houstons

Whitney ar fi murit în luna februarie, dar Bobbi Kristina se simte încă prezența ei în viața ei.

"Ceea ce îmi dă puterea este familia mea și știind că ea se uită în jos la noi", a declarat ea pentru Access. "Vizionarea jos și aplaudând și de a fi fericit și zâmbitor și bucurie, precum și noi, din viața ei și moștenirea ei."

Vezi cele mai FOTOGRAFII: A Look Back: Whitney Houston & Bobby Brown

Adăugarea, "A fost un înger. Era o persoană uimitor, uimitor Oricine cunoscut-o,. A fost atașat de ea de la început, de la începutul ... prima vedere, esti doar atasat la ea Ea a fost o. inger pe Pamant. "

Și ce despre zvonurile care Bobbi Kristina este angajat la fratele ei adoptat, Nick Gordon, care a fost tachinat într-un promo recentă arată familia lui Houston noua realitate?

"Asta-i o surpriza, asa da", a spus cand a fost intrebat cu privire la Accesul angajamentul lor zvonește.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu