marți, 22 mai 2012

Activist chinez Chen dă primul interviu TV-profunzime, deoarece de evacuare

In primul sau interviu TV în profunzime de la evadarea sa dramatică de la arest la domiciliu, activist pentru drepturile omului chinez Chen Guangcheng a declarat pentru CNN despre plecarea lui din China şi de preocuparea lui continuă pentru familie şi prieteni a lăsat în urmă.

De asemenea, el a vorbit despre libertatea de degustare recent.

"Nu am fost în stare să se simtă (natura), pentru o lungă perioadă de timp", a declarat Chen, care este orb. "Am avut ceva timp pentru a absorbi în soare şi să simtă briza am simţit că nu a putut să facă, în care atât de mult.. Am pierdut prea mult timp."

Fratele lui Chen a fugit sat să caute consiliere juridică, avocatul spune

Întrebat despre vorbind împotriva Chinei, a spus el, "A fost firesc pentru mine, a fost foarte firesc pentru mine, cred că este în natura oamenilor să vrea pentru a opri răul şi să îmbrăţişeze bun.".

Experienta sa fiind sub ​​arest la domiciliu în China, a spus el, a adus atâta suferinţă.

"Vreau să corecteze un lucru aici", a spus Chen. În viitor, a continuat el, "să nu folosesc cuvântul" arest la domiciliu ", dar în loc folosim termenul de" detenţie ilegală. "Este greu pentru mine pentru a descrie ceea ce a fost ca in acea perioada, dar haideţi să spun doar că suferinţa mea a fost dincolo de orice imaginaţie. ".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu