marți, 22 mai 2012

Omul California sinucis Înainte de Foreclosure

"Motorul este fumatul ca un coş de fum", a spus Norman Rousseau soţiei sale după ce a lucrat la un RV, care a fost de aşteptat să fie acasă pentru cuplu după ce au fost evacuati din casa lor în Newbury Park, California
Cei care ar fi ultimele cuvinte Oriane Rousseau auzit de la soţul ei, care a împuşcat 15 mai, zile înainte de cuplu au fost programate să fie evacuaţi, după o luptă lungă de peste ipoteca lor a avut loc de Wells Fargo.
"Mi-am pierdut soţul meu şi mă doare ca naiba", Oriane Rousseau, soţia lui Norman, a declarat pentru CBS din Los Angeles afiliat. "Nu vreau ca acest lucru să se întâmple oricui. Aceasta este oribil mi-am pierdut soţul meu.. Am pierdut animale de companie, mi-am pierdut casa mea, îmi pierd meu mobilier, totul ... pentru nimic."
Într-o declaraţie pentru ABC News, un purtator de cuvant pentru Wells Fargo, care a dobândit Rousseau împrumut de la un creditor este cumparat, a scris, "Gândurile noastre sunt cu prietenii şi familia d-lui Rousseau, la acest moment dificil. Evacuarea a fost amânată şi vom continua să lucreze cu doamna Rousseau, în ciuda rapoartelor curente, am încercat în mod repetat, pentru a găsi opţiuni de accesibile pentru familie. ".
53 de ani, care a luptat afectiuni diferite, ar putea ridica de locuri de muncă ciudate, dar a fost lupta financiar. Soţia sa, Oriane, a fost de lucru part-time de locuri de muncă. Problemele de cuplu a început după ce acestea au fost solicitate să-şi refinanţeze ipotecar lor şi a devenit blocat într-un presupus împrumut de ruinare pentru acasă, care au achiziţionat în 2000, potrivit lor, avocat Chris Gardas.
Cuplu susţine că a fost o disputa cu banca de peste o plată şi spun că au primit apeluri de hartuire peste problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu