Reuters
"Alistair Barr este de raportare care subscriitori plumb Facebook,
Morgan Stanley (MS), JP Morgan (PCM), şi Goldman Sachs (GS), taie toate
previziunile din veniturile lor pentru societate în mijlocul de IPO
Roadshow.
Acest lucru în sine este foarte neobişnuit (n-am vazut timp de 20 de ani în afaceri şi în jurul IPO Tech).
Dar,
la fel de important, ştiri de reducere estimare a fost trecut la doar o
mână de clienţi investitori mari, nu toată lumea care a fost în
considerare o investiţie în Facebook.
Aceasta este o problemă mare, pentru un motiv de mare:
* Diseminarea selectivă. Previziunile
veniturile sunt informaţii materiale, în special atunci când acestea
sunt pregătite de către analişti, care au avut acces privilegiat la
managementul companiei. Ca subscriptorii de plumb pe IPO, analistii aceste informaţii ar fi avut mult mai bine despre compania decât oricine altcineva. Deci,
faptul că aceste analişti brusc taie toate previziunile din veniturile
lor, în acelaşi timp, în timpul roadshow-ul, iar apoi această informaţie
nu a fost trecut la publicul larg, este o problemă uriaşă.
Orice
investitor având în vedere o investiţie în Facebook ar putea lua în
considerare o reducere estimare de analiştilor de Ofiteri de "materiale
de informare."
Ce
e mai mult, este probabil ca aceste reduceri de ştiri estimare umezită
în interesul IPO printre cei care au auzit despre ele. (Reuters
a raportat exact acest lucru - faptul că unele instituţii au fost
"speriat" de reducerile de deviz, ca oricine ar fi fost.)
Cu
alte cuvinte, în timpul comercializării de IPO Facebook, investitorii
care nu au auzit despre aceste reduceri de deviz underwriterul au fost
plasate la un dezavantaj de informaţii semnificative şi de nedrept. Ei nu ştiu ce o mulţime de alţi investitori cunoscut, şi au suferit pentru ea.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu