marți, 29 mai 2012

Caută dreptate pentru victimele violurilor din Haiti

Dar coşmarul ei a fost doar începutul.

"Am fost violată în timp ce banda-am fost de dormit în mijlocul străzii", a spus ea. "Şi am rămas însărcinată."

Alvana nu ştiu atacatorilor ei. Deprimat şi sigur de ce să faci în continuare, ea a fost regizat de un prieten la o clinică condusă de KOFAVIV, un acronim creola, care se traduce în Comisia femeilor victime pentru victime.

"Până când am ajuns la ei, burta mea era deja mare", a spus ea. "Dar ei au avut grijă de mine."

Alvana a fost dat mâncare, apă, locuinţe şi îngrijire prenatală. Ea a decis să păstreze pe fiica ei, chiar dacă durerea psihologic ar putea fi dificil - şi încă mai este, doi ani mai târziu.

"Este teribil", a declarat Alvana, 33. "Îmi iubesc fiica mea ... (dar), ma uit la mine şi vezi am un copil care este un produs al unui viol în grup."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu